sâmbătă, 26 ianuarie 2013

Locuri de munca

Dragii mei ,astazi m-am gandit sa vorbim despre locurile de munca.Multi dintre noi cauta un loc de munca mai ales ca situatia din Romania este una dificila.Majoritatea si-au pierdut locurile de munca,sau nu si-au gasit,iar salariile sunt si ele mici.In schimb impozitele si taxele tot cresc dar salariile raman la fel.Dupa parerea mea noi suntem inapoiati la acest capitol.Oare cum am putea schimba situatia din Romania,mai ales ca, cei din inalta conducere se gandesc la binele lor,dar oare cine se gandeste la noi.Cum am putea sa ducem tara spre alte idealuri,sa ne dam noua o sansa mai buna ???Daca ne dorim cu adevarat sa schimbam ceva sunt sigura ca putem,intotdeauna exista o speranta ,pt ca "speranta moare ultima".Dar din pacate mai sunt unii care ne fac de ras tarisoara noastra draga ,ne pateaza numele ,asa cum orice "padurea are uscaturile ei".

 Si totusi daca am stii sa pastram valoriile si comorile tarii viata noastra ar fi alta, si cu siguranta locurile de munca nu ar mai fi o problema.Dar cum "lenea (cateodata pt unii) este mare doamna" si asteptam sa cada banii din cer ,lucrurile nu isi au nici o rezolvare.Degeaba asteptam sa ne pice din cer daca nu facem nimic,pentru ca Dumnezeu nu iti baga in "sac".Romania e o tara cu multe comori ,care daca  ar fi gestionate cu cap ,am intrece alte tari care sunt inaintea noastra cu multi ani in viitor.Daca tot luam si nu mai punem resursele se termina,trebuie sa gandim altfel, sa lasam copiilor nostrii o tara demna ,puternica si "stabila"
In primul rand trebuie sa fim mandrii ca suntem romani,asa cum e tara noastra , e a noastra  cu bune si cu rele.Sa ne mandrim de ce ne-au lasat stramosii nostrii si sa valorificam fiecare particica.Dar oare cati dintre noi gandim asa?De ce sa muncim pentru un strain cand putem muncii pentru noi?
Dar pana atunci trebuie sa schimbam mentalitati,sa fim mai buni,sa ne ajutam unii pe altii sa facem un viitor mai plin de culoare .As vrea ca fiecare dintre  voi sa imi spuna (daca doreste) unde munciti ,daca aveti un loc de munca,si daca va place ceea ce faceti,sau cum am putea schimba viitorul in mai bine pentru noi?

Mai jos o sa gasiti cateva site-uri cu locuri de munca!Sper sa va fie de folos.Astept comentarile voastre.

 www.myjob.ro
 www.ejobs.ro
 www.findjob.ro
 locuridemunca.libertatea.ro
 www.bestjobs.ro
 mercador.ro/locuri-de-munca
 www.anuntul.ro/anunturi-locuri-de-munca/oferte-full-time
 www.infomunca.ro
 www.romjob.ro
 www.anofm.ro/locuri-de-munca-vacante-zilnice
 jobs.bizoo.ro
 www.mini-jobs.ro
 www.jobsinro.ro

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu